loading...

نمايندگي تعميرات لوازم خانگي

نمايندگي تعميرات لوازم خانگي

بازدید : 190
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

چاي سازها با طرح‌ها و مدل‌هاي ايراني و خارجي در بازار عرضه مي شوند. چاي ساز، مدل جديدتر و پيشرفته‌تر كتري و قوري است. اين دستگاه پيشرفته و مدرن در طي ساليان اخير طرفداران بسياري را به خود جذب كرده است. امروزه چاي ساز جزو اولين لوازمات برقي آشپزخانه محسوب خواهد شد كه با توجه به قابليت و كارايي‌هايي كه دارد، مناسب هر آشپزخانه‌اي خواهد بود.

چاي ساز علاوه بر اين‌كه در منازل بسيار كاربردي و مورد استفاده است، در مؤسسات و اداراتي همچون مدارس، بيمارستان‌ها، بانك، ادارات آموزش ‌و پرورش و... استفاده خواهد شد. به دليل آماده شدن زود هنگام چاي در چاي ساز، اكثر مردم را به خود جذب كرده است تا در منزل يا محيط كار خود از آن استفاده كنند. چاي سازها از شركت‌هاي مختلف در برند و طراحي‌هاي نوين ساخته مي شوند. هر برند داراي مدل‌هاي مختلفي است. چاي يكي از نوشيدني‌هاي داغي است كه همچنان حرف اول را در ميان نوشيدني‌هايي همچون قهوه، نسكافه و... مي زند. چاي به دليل لذت و آرامشي كه بعد از خوردن به آدم مي دهد،، جايگاه بسيار ويژه‌اي در ميان علاقه‌مندي‌هاي مردم دارد.

نمايندگي تعميرات چاي ساز در تهران

نمايندگي مجاز تعميرات چاي ساز در تهران چندين دهه است كه با كسب مجوزهاي لازم و به صورت رسمي در زمينه تعمير لوازم خانگي فعاليت دارد و يكي از تعميرگاه‌هاي نام‌آشنا شهر تهران است. نمايندگي مجاز داراي شعب متعدد تعمير چاي ساز است. به همين دليل در هركجاي شهر تهران كه باشيد يكي از شعب در نزديكي شما و آماده خدمت‌رساني است.

تعميرگاه مجاز قهوه ساز و اسپرسو ساز در تهران

تعميرات چاي ساز در محل و منزل

اين مجموعه خدمات تعمير چاي ساز را در محل و منزل ارائه مي‌دهد. بنابراين بدون نياز به خروج از منزل و تنها با يك تماس تلفني به راحتي چاي ساز خود را تعمير كنيد. اين مجموعه به دليل سابقه زيادي كه در امر تعميرات دارد. همواره در تلاش است كه از تكنسين‌هاي متخصص و باتجربه براي تعميرات قهوه ساز و چاي ساز استفاده كند.

ارائه خدمات باكيفيت و اصولي به مشتري، باعث رضايت و تبديل آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها به مشتري دائمي مي‌شود. همچنين داشتن تكنسين‌هاي متخصص براي سابقه اين مجموعه بسيار مهم است. هزينه دريافتي براي تمامي خدمات كاملاً بر اساس نرخ مصوب نهادهاي نظارتي است و هيچ‌گونه هزينه اضافي از مشتري دريافت نمي‌شود.

خدمات تعمير چاي ساز در محل و با استفاده از قطعات مرغوب باكيفيت انجام مي‌شود تا هم تجربه و مهارت تعميركار را كامل كند و هم دستگاه پس از تعمير در مدت كوتاهي مجدداً خراب نشود. خدمات نمايندگي مجاز داراي يكسال گارانتي است.

بازدید : 237
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

شير برقي ماشين ظرفشويي ميديا بر اساس مدل دستگاه متفاوت است. اين تفاوت در تعداد خروجي‌هاي آب يا بويين‌ها و همچنين زاويه مجراي خروجي و ورودي آب مي‌باشد. در برخي مدل‌ها زاويه مجراي خروجي آب 90 درجه و در برخي ديگر180 درجه مي‌باشد. تعداد بويين‌ها نيز به همين صورت است، برخي مدل‌ها دو بويين و برخي ديگر تك بويين هستند. هنگام وصل كردن شير برقي به خرطومي اصلي بايد درجه مجراي خروجي به درستي قرار گيرد تا شير برقي بتواند عملكرد درستي داشته باشد. تعمير ماشين ظرفشويي

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی میدیا

مشكلات وابسته با خرابي شير برقي ماشين ظرفشويي ميديا

ماشين ظرفشويي ميديا يكي از وسايل برقي است كه بر اثر استفاده مداوم و يا نادرست ممكن است نياز به تعمير پيدا كند. مشكلات متعددي ممكن است براي ماشين ظرفشويي بوجود آيد كه برخي از اين مشكلات ريشه در خرابي شير برقي ماشين ظرفشويي دارد و يك تعمير كار حرفه‌اي به راحتي قادر به تشخيص و تعمير آن مي‌باشد بنابراين اگر در تعميرات سررشته‌اي نداريد بهتر است كار تعميرات را به متخصص آن بسپاريد چرا كه تعمير ناشيانه شير برقي سبب ايجاد اختلال در عملكرد ماشين ظرفشويي شده و خسارات زيادي به بار مي‌آورد. از جمله مشكلاتي كه خرابي شير برقي ايجاد مي‌كند:

  • روشن شدن ماشين ظرفشويي اما عدم شروع عمل شستشو
  • آبگيري نكردن ظروف
  • نشت آب از قسمت انتهايي ماشين ظرفشويي
  • وارد نشدن آب به داخل ماشين ظرفشويي
  • خاموش شدن ناگهاني ماشين ظرفشويي

در چنين مواردي مشكل با تعمير ماشين ظرفشويي ميديا به راحتي برطرف مي‌شود.

بازدید : 229
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

آگاهي داشتن از نحوه ي كاركرد لوازم خانگي برقي يكي از مواردي مي باشد كه مي تواند در مواقع خرابي و ايجاد نقص فني براي دستگاه به شما كمك كند تا عيوب ايجاد شده را به درستي شناسايي كرده و براي برطرف كردن آن ها اقدام نماييد. يكي از مشكلات رايج كه ممكن است براي انواع لوازم خانگي منزل شما ايجاد شود؛ شنيده شدن صداي نويز از آن مي باشد .اين مورد به دلايل مختلفي به وجود مي آيد كه در اين مقاله به بررسي علت توليد صدا در دستگاه يخچال و فريز كنمور پرداخته و نحوه ي برطرف كردن اين مشكل توضيح داده شده است.

بازدید : 220
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

نمايندگي تعميرات آاگ در تهران

آاگ به معناي شركت برق همگاني است ، اين شركت يكي از عظيم ترين كمپاني هاي سازنده تجهيزات الكتريكي در جهان بود كه سال ۱۸۸۳ بوسيله اميل راتناو آلماني در برلين تاسيس شد. اين شركت فراز و نشيب هاي بسياري را از سر گذرانده است و بالاخره در سال ۱۹۵۱ دفتر مركزي آن به فرانكفورت انتقال يافت. در سال۱۹۱۹ كمپاني جنرال الكتريك بريتانيا و كمپاني زيمنس آلمان به منظور گسترش لامپ‌هاي رشته‌اي مبادرت به راه اندازي كمپاني نمودند. مجموعه آي پي امداد با شعب مختلف خدمات نمايندگى تعميرات و تعميرگاه مجاز لوازم خانگي آاگ در تهران مي باشد.

نمايندگي تعميرات ماشين لباسشويي آاگ

تعمير ماشين لباسشويي آاگ aeg در تهران با استفاده از خدمات نمايندگي تعميرات و تعميرگاه مجاز لباسشويي آاگ در محل عيب يابي و رفع عيب ميگردد ، نمايندگي تعميرات لباسشويي aeg با راه اندازي شعبات در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران آماده خدمت رساني به شما عزيزان ميباشد ، همچنين براي رفاه حال شما عزيزان هزينه تعميرات لباسشويي آاگ ، دفترچه آموزش راهنماي فارسي ، علت ارور ، رفع كد خطا ، عيب يابي ، آموزش تعمير لباسشويي آاگ را شرح داده ايم تا با دانش و آگاهي از خدمات نمايندگي تعميرات لباسشويي آاگ بهره مند شويد .

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی AEG آاگ

مجموعه آي پي امداد با بيش از نيم قرن تجربه و داراي تكنسينهاي مجرب ، متعهد و آموزش ديده در ارتباط با خدمات نمايندگى تعميرات و تعميرگاه مجاز ماشين لباسشويي آاگ در تهران جزء قديمي ترين ها در اين عرصه مي باشد . مفتخر هستيم با استفاده از تجربيات و قوانين مديريت و رضايتمندي مشتري در اين عرصه بهترين باشيم.

نمايندگي تعميرات ماشين ظرفشويي آاگ

تعمير ماشين ظرفشويي AEG آاگ در تهران توسط خدمات نمايندگي تعميرات و تعميرگاه مجاز در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران در محل عيب يابي و رفع عيب مينمايد ف همچنين براي رفاه حال شما عزيزان هزينه تعميرات ، راهنماي فارسي، نحوه عيب يابي ، علت ارور و رفع كدخطا را شرح داده ايم تا با دانش و آگاهي از خدمات نمايندگي تعميرات ظرفشويي آاگ بهره مند شويد .

مجموعه آي پي امداد، خدمات نمايندگى تعميرات و تعميرگاه مجاز ماشين ظرفشويي آاگ در تهران، بيش از نيم قرن تجربه و داراي تكنسينهاي مجرب ، متعهد و آموزش ديده در ارتباط با تعميرات كليه محصولات بوش جزء قديمي ترين ها در اين عرصه مي باشد.

مشكلات متداول تعميرات يخچال فريزر آاگ

بيشترين مشكل متداولي كه مشتريان مجموعه آي پي، خدمات نمايندگى تعميرات و تعميرگاه مجاز يخچال فريزر آاگ در تهران، در ارتباط با تعميرات يخچال فريزر آاگ با آن مواجه شده اند عدم داشتن سرما و برودت در اين محصول ميباشد ، همچنين عوامل ديگر همچون :

· يخچال فريزر آاگ صداي زياد ميدهد .

· يخچال فريزر آاگ يكسره كار ميكند .

· لاستيك دور درب يخچال فريزر آاگ خراب شده است .

· موتور يخچال فريزر آاگ داغ كرده است .

· فريزر آاگ منجمد نميكند .

· يخچال فريزر آاگ برفك ميزند ( ديفراست نميكند ) .

· فن يخچال فريزر آاگ كار نميكند .

· يخچال فريزر آاگ روشن نميشود .

· موتور يخچال فريزر آاگ كار نميكند .

· صفحه ديجيتالي يخچال فريزر آاگ خراب شده است .

· برد الكترونيكي يخچال فريزر آاگ خراب شده است .

· سنسور يخچال فريزر آاگ عمل نميكند .

بازدید : 184
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تعمير ماشين لباسشويي از تمامي برندها و مدل ها تخصص ديگري از شركت بزرگمي باشد. ما تعميرگاه مجاز ماشين لباسشويي در تهران و كرج هستيم. تعميرات تخصصي و 100% مطمئن با ضمانت كتبي را فقط از آي پي امداد بخواهيد. ما تمام نياز شما را از يك تعميرگاه مجاز و مستقل ماشين لباسشويي برآورده خواهيم كرد. كار تعميرات ماشين لباسشويي خود را به ما بسپاريد تا خيال شما بابت تعميرات ماشين لباسشويي راحت شود. ما در سريع ترين زمان ممكن تمام خواسته هاي شما را برآورده خواهيم نمود.

تعميرگاه و پشتيباني تخصصي ماشين لباس شويي آريستون

نمایندگی آریستون

مجموعه آي پي امداد ( نمايندگي تعميرات آريستون ) با بيش از نيم قرن تجربه و داراي تكنسينهاي مجرب ، متعهد و آموزش ديده در ارتباط با تعميرات كليه محصولات آريستون جزء قديمي ترين ها در اين عرصه مي باشد . مفتخر هستيم با استفاده از تجربيات و قوانين مديريت و رضايتمندي مشتري در اين عرصه بهترين باشيم.

تعميرگاه و پشتيباني تخصصي ماشين لباس شويي اينديزيت در تهران

نمايندگي ايندزيت يك شركت ايتاليايي است كه در فابيانو در استان آنكووا واقع شده است. اين شركت به عنوان يكي از برند هاي مطرح دنيا در حوزه توليدات لوازم خانگي مي باشد. از محبوب ترين لوازم خانگي ايندزيت مي توان به موارد زير اشاره نمود:

  • نمايندگي ايندزيتنمايندگي رسمي ايندزيت

    ماشين لباسشويي ايندزيت

  • ماشين ظرفشويي ايندزيت
  • خشك كن ايندزيت
  • يخچال فريزر ايندزيت
  • اجاق گاز ايندزيت
  • هود آشپزخانه ايندزيت
  • مايكروويو ايندزيت
  • و...
ما تمام مشكلات ممكن براي ماشين لباسشويي سامسونگ را تعمير مي كنيم.

  • روشن نشدن ماشين لباسشويي سامسونگ
  • كار نكردن دكمه هاي پنل ماشين لباسشويي
  • خوب شسته نشدن لباس در ماشين لباسشويي
  • آب دادن زير ماشين لباسشويي حين كار كردن
  • تعميرات كلي اتصالات و سيم كشي داخلي
  • خرابي و تعمير برد الكترونيكي اصلي دستگاه
  • موتور گردان ماشين لباسشويي كار نمي كند.
  • آب گرفتن اما نرفتن به مرحله بعدي شستن
  • نشتي آب داشتن ماشين لباسشويي سامسونگ
  • خرابي ترموستات و گرم نشدن آب مخزن
  • آب كشي نكردن لباس ها در دستگاه
  • لرزش شديد ماشين لباسشويي در حين كار
  • خراب بودن لوله هاي تخليه آب دستگاه
  • صداي بسيار زياد و آزاردهنده ماشين لباسشويي
  • خرابي درب و نياز به تعويض درب ماشين لباسشويي

و تمام مواردي كه ممكن است باعث بروز مشكل براي دستگاه شما گردد اشاره نمود.

تعميرات ماشين لباسشويي ال جي در منزل

بي شك حمل كردن و جابجا كردن ماشين لباسشويي براي انتقال به تعميرگاه بسيار مشكل و دردسرساز مي باشد. اما امروز تعميرگاه را به منزل شما مي آورد. و اصلا نيازي به جابجايي دستگاه نمي باشد. تنها كافي است با نمايندگي مجاز تعمير ماشين لباسشويي ال جيتماس بگيريد. ما در سريع ترين زمان ممكن تكنيسين يا تعميركار لباسشويي را براي حل مشكل شما به آدرس و منزل شما اعزام خواهيم نمود.

در خدمت شما است تا تمام مشكلات ماشين لباسشويي دوو را براي شما برطرف نمايد. ازجمله:

  • روشن نشدن ماشين لباسشويي دوو Daewoo
  • كار نكردن و خرابي دكمه هاي پنل دستگاه
  • تعمير خوب شسته نشدن لباس ها در ماشين لباسشويي دوو
  • تعمير آب دادن و آبريزي زير ماشين لباسشويي Daewoo
  • بررسي و عيب يابي سيم كشي و اتصالات داخلي دستگاه
  • خرابي و تعمير برد الكترونيكي اصلي دستگاه
  • خرابي و صداي بيش از اندازه ديگ لباسشويي
  • مكث كردن يا هنگ كردن ماشين لباسشويي دوو
  • نشتي آب داشتن ماشين لباسشويي سامسونگ
  • تعمير علت گرم نبودن آب داخل مخزن و ديگ
  • تعمير آب كشي نكردن لباس ها در ماشين لباسشويي
  • لرزش شديد ماشين لباسشويي هنگام شستن لباس ها
  • خراب بودن لوله هاي تخليه آب لباسشويي دوو
  • تعمير صداي زياد هنگام كار كردن و شستن لباس ها
  • تعمير بسته نشدن درب يا پاره شدن لاستيك درب

تعميرات ماشين لباسشويي مشكل بسياري مردم مي باشد كه نمي شود به سادگي از آن گذشت چون ماشين لباسشويي جايگاه ويژه اي در بين وسايل آشپزخانه ما دارد و خرابي ماشين لباسشويي يكي از مشكلات بزرگ مي باشد كه بايد براي تعميرات ماشين لباسشويي هرچه سريع تر اقدام كرد و همچنين بايد خيلي توجه داشت كه كار تعمير ماشين لباسشويي را تكنيسين هاي باتجربه انجام دهند.

تمامي سوالات شما را در يك تعمير دقيق و بي نقض پاسخ مي دهد تا شما يكبار براي هميشه مشكل تعميرات ماشين لباسشويي خود را حل نماييد و بتوانيد لباس هاي نشسته خود را بشوييد.

سرويس و نگهداري ماشين لباسشويي كنوود در نمايندگي تعميرات

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود

ويژگي محافظت بالا از لباس در ماشين هاي لباسشويي كنوود باعث تمايز اين ماشين هاي لباسشويي نسبت به رقباي آن شده است. ماشين هاي لباسشويي كنوود در انواع رنگ ها و طرح ها و با حجم هاي مختلف توليد مي شود و دو نوع اصلي دارد. نوع اول با تعبيه درب در كنار و كليد هاي كنترل و كيبورد اطلاعات در كنار و نوع ديگر درب در بالا و كليد هاي كنترل در بالاي ماشين تعبيه شده تا در هر آشپرخانه و يا محيطي و بسته به نوع كاربري شما بتواند تعبيه شود. تنوع رنگ هاي اين ماشين ها باعث مي شود تا بتوانيد با دكوراسيون آشپزخانه خود به راحتي انها را تطبيق دهيد.


بازدید : 168
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تعمير ماشين لباسشويي بوش به صورت تضميني

تعمیر ماشین لباسشویی بوش

آيا به دنبال يك مركز مجاز تعمير لباسشويي بوش هستيد؟ آيا به اشخاصي كه خود را تعميركار ماشين لباسشويي مي نامند اعتماد نداريد؟ اصلا نگران نباشيد. شركت تهران سرويس تمام نگراني هاي شما را برطرف مي نمايد. ما بزرگترين و معتبرترين مركز مجاز تعمير ماشين لباسشويي بوش در قلب تهران و كرج هستيم.

يكي از ويژگي هاي مراكز مجاز ارائه فاكتور رسمي تعميرات مي باشد. همچنين ضمانت يا گارانتي كتبي بايد حتما براي تعميرات انجام شده به مشتري تحويل داده شود. در خدمت همه دوستان عزيز مي باشد تا موارد ذكر شده را براي شما به واقعيت تبديل نمايد.


توجه! براي شامل شدن گارانتي تعميرات، لطفا فاكتور تعميرات كه مهر شركت بر روي آن مي باشد را تا پايان دوره گارانتي نزد خود نگه دارد.

تعميرات ماشين لباسشويي بوش در منزل

به صورت اختصاصي تمام كار تعمير ماشين لباسشويي بوش را در منزل و در حضور مشتري انجام مي دهد. تمام خرابي هاي ماشين لباسشويي بوش در سريع ترين زمان ممكن برطرف خواهد شد و شما مي توانيد در اسرع وقت از دستگاه لباسشويي خود استفاده نماييد.

بازدید : 174
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

خدمات قابل انجام براي ماشين لباسشويي AEG

از جمله متداول ترين مشكلات ماشين لباسشويي AEG كه توسط شركت تهران سرويس تعمير مي گردد:

  • روشن نشدن ماشين لباسشويي AEG
  • كار نكردن دكمه هاي پنل لباسشويي AEG
  • خوب شسته نشدن لباس ها يا نم داشتن
  • نشتي آب از ماشين لباسشويي آاگ
  • برطرف سازي مشكلات سيم كشي
  • رفع خرابي و تعمير برد الكترونيكي اصلي و ديسپلي
  • موتور ماشين لباسشويي آاگ كار نمي كند.
  • توقف طولاني در مراحل شستن لباس ها
  • آسيب فيزيكي به بدنه ماشين لباسشويي
  • خرابي لوله هاي آب پشت دستگاه
  • آب كشي نكردن و خشك نكردن لباس ها
  • لرزش شديد لباسشويي آاگ هنگام روشن شدن
  • خراب بودن لوله هاي تخليه آب لباسشويي
  • صداي بسيار زياد و آزاردهنده هنگام كار كردن
  • پاره شدن لاستيك دور درب و آب دادن به بيرون

نمایندگی تعمیرات لباسشویی AEG آاگ

بازدید : 232
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تعمير ماشين ظرفشويي

نمايندگي مجاز تعميرات ماشين ظرفشويي

تعمير ماشين ظرفشويي به صورت صحيح و با ضمانت، نياز كساني مي باشد كه دستگاه ماشين ظرفشويي آن ها خراب شده است. و به يك سرويس كار و شركت مجاز در زمينه تعميرات لوازم خانگي احتياج دارند. ما امروز مشكلات رايج ماشين هاي ظرفشويي و نحوه برطرف سازي آن ها و همچنين برندهاي توليد كننده ماشين ظرف شويي را براي شما نشان خواهيم داد. همچنين شما را با معتبرترين نمايندگيتعمير ماشين ظرفشويي آشنا مي كنيم.

نمايندگي مجاز تعمير ماشين ظرفشويي

به معتبرترين مركز مجاز تعميرات ماشين ظرفشويي در تهران و كرج خوش آمديد.

خدمات قابل انجام تعمير ماشين ظرفشويي در آي پي امداد

از جمله خدماتي كه ما براي دستگاه ماشين ظرفشويي انجام مي دهيم مي توان به:

  • تعمير و تعويض موتور ماشين ظرفشويي
  • تعمير و تعويض برد الكترونيكي (Main Board)
  • تعويض هيدروستات
  • تعويض پمپ تخليه آب
  • تعويض(در بعضي موارد هم تعمير) شير برقي
  • سيم كشي بدنه و داخلي ظرفشويي
  • صداي بيش از حد موقع شستن ظروف
  • روشن نشدن ماشين ظرفشويي به صورت ناگهاني
  • ريختن آب در بيرون از دستگاه
  • نصب و تست ماشين ظرفشويي در منزل
  • وارد شدن آسيب و وصدمه فيزيكي به دستگاه
  • تميز نشستن ظروف در ماشين ظرفشويي
  • شكستن ظروف در داخل ماشين ظرفشويي

و تمام مواردي كه ممكن است باعث بروز مشكل براي دستگاه شما گردد اشاره نمود.

  • تعميرات تمام برندهاي ماشين ظرفشويي
  • تعميرات در منزل و بدون نياز به جابجايي
  • ضمانت كتبي و رسمي مدت دار تعميرات
  • با تجربه ترين و متخصص ترين تكنيسين ها
  • تعميرات تخصصي در كمتر از يك ساعت
  • استفاده از قطعات 100% اورجينال و اصل

تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمير ماشين ظرفشويي آاگ

تعمير ماشين ظرفشويي بوش

تعمير ماشين ظرفشويي دوو

تعمير ماشين ظرفشويي آدميرال

تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ

تعمير ماشين ظرفشويي الجي

تعمير ظرفشويي وستينگهاوس

تعمير ماشين ظرفشويي فريجيدر

تعمير ماشين ظرفشويي ويرپول

تعمير ماشين ظرفشويي بكو

تعمير ظرفشويي زيمنس

تعمير ماشين ظرفشويي كنوود

تعمير ماشين ظرفشويي بلومبرگ

بازدید : 213
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تعمير ماشين لباسشويي – تعميرگاه مجاز ماشين لباسشويي تمام برندها

تعميرات تخصصي ماشين لباسشويي

تعمير ماشين لباسشويي از تمامي برندها و مدل ها تخصص ديگري از شركت بزرگ آي پي امداد مي باشد. ما تعميرگاه مجاز ماشين لباسشويي در تهران و كرج هستيم. تعميرات تخصصي و 100% مطمئن با ضمانت كتبي را فقط از شركت آي پي امداد دبخواهيد. ما تمام نياز شما را از يك تعميرگاه مجاز و مستقل ماشين لباسشويي برآورده خواهيم كرد. كار تعميرات ماشين لباسشويي خود را به ما بسپاريد تا خيال شما بابت تعميرات ماشين لباسشويي راحت شود. ما در سريع ترين زمان ممكن تمام خواسته هاي شما را برآورده خواهيم نمود.

تعمير ماشين لباسشويي در تهران و كرج در تمام نقاط و منطقه ها به صورت شبانه روزي و 24 ساعته بدون تعطيلات. ما هميشه در دسترس هستيم. شركت بزرگ تهران سرويس داراي كادري متخصص از بهترين تكنيسين هاي تعميرات ماشين لباسشويي مي باشد.

تعمیر لباسشویی در محل

تعميرات ماشين لباسشويي از تمامي برندهاي موجود در بازار يكي از ويژگي هاي مثال زدني ما مي باشد. چون مهم نيست برند ماشين لباسشويي شما چه مي باشد زيرا ما به كار خود اعتماد داريم. تعميرات ماشين لباسشويي در محل و منزل انجام مي گيرد.

خدمات تعمير ماشين لباسشويي در آي پي امداد

  • تعمير و تعويض موتور ماشين لباسشويي
  • تعمير و تعويض برد
  • تعويض كمك
  • تعويض پمپ تخليه
  • تعويض شير برقي
  • سيم كشي
  • تعمير ديگ وبلبرينگ وشفت
  • روشن نشدن دستگاه
  • آب دادن ماشين لباسشويي
  • صداي زياد و آزاردهنده ماشين لباسشويي
و تمام مواردي كه ممكن است باعث مشكل گردد

تعمير ماشين لباسشويي آاگ

تعمير ماشين لباسشويي بوش

تعمير ماشين لباسشويي كنوود

تعمير ماشين لباسشويي آريستون

تعمير ماشين لباسويي ايندزيت

تعمير ماشين لباسشويي ويرپول

تعمير ماشين لباسشويي سامسونگ

تعمير ماشين لباسشويي فريجيدر

تعمير ماشين لباسشويي الجي

تعمير ماشين لباسشويي دوو

بازدید : 219
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

انتقال يخچال به تعميرگاه يا تعميرات يخچال در محل

سوالي كه بسياري از كاربران آي پي امداد دارند اين مي باشد كه من وقتي مي توانم يخچال را به تعميرگاه ببرم چرا بايد از روش تعمير يخچال در محل استفاده كنم؟

خوب دوستان عزيز اولين دليل اين مي باشد كه يخچال جزو وسايل سنگين آشپزخانه مي باشد كه صد در صد جابجايي آن هم مشكل مي باشد و ممكن است در حين جابجايي ضربه به آن وارد شود و مشكل از چيزي كه هست فراتر رود و به جاي تعمير يك قطعه از يخچال، قطعه اي ديگر نيز آسيب ببيند.

تفاوت تعمير يخچال در محل با تعمير يخچال در تعميرگاه

آدم عاقل هميشه بهترين راه حل ممكن را انتخاب مي كند چون وقتي ميتوان تعميرگاه را به منزل آورد چرا بايد يخچال را به تعميرگاه برد؟ و فقط با يك زنگ تهران سرويس تكنيسين تعمير يخچال را براي انجام سرويس يخچال در محل براي شما اعزام مي كند. پس ديگر نيازي به جابجايي يخچال به تعميرگاه نيست.

تعمیر یخچال ساید

آي پي امداد و تعميرات يخچال در منزل

تعمير يخچال در محل توسط شركت آي پي امدآد در تمام ايام سال چه با تعطيلات و چه بي تعطيلات در 24 ساعت شبانه روزي در خدمات مشتريان عزيز در تهران مي باشد. ما هميشه بهترين تعميرات يخچال را براي شما ارمغان مي آوريم.

تعميرات يخچال در منزل

ت با انجام اين خدمت بزرگ يكي از بزرگ ترين مشكلات مشتريان عزيز را برطرف كرده است و ما در اولين روز شروع فعاليت شركت خدمت تعمير يخچال در محل را انجام داده ايم و با سابقه 25 سال در زمينه تعمير يخچال اين مهم را به دست آورده ايم.

له دوستان عزيز ما در زمينه تعمير يخچال فريزر بهترين خدمات تعميراتي را انجام مي دهيم چون ما درك مي كنيم كه مشتري نبايد به جز نگراني تعمير يخچال هيچ نگراني ديگري داشته باشد.

چه خدماتي در تعمير يخچال در محل انجام مي گيرد؟

آي پي امداد در يك كلام تعميرگاه يخچال را به منزل شما مي آورد. مهم نيست يخچال شما چه عيبي يا مشكلي داشته باشد چون ما تمامي ايرادات ممكن براي يخچال شما را در آرشيو دانش خود داريم و شما هرگز كمبودي در اين مورد احساس نخواهيد كرد.

خدمات قابل انجام در تعمير يخچال در محل

  • شارژ گاز يخچال
  • تعويض المنت
  • تعويض ترموستات
  • خرابي درب يخچال
  • سوختگي سيم رابط
  • تعمير ضربه ديدگي يخچال
  • تعمير كندانسور يخچال
  • تعمير تريزون(يخ ساز) يخچال
  • تعمير اواپراتور يخچال
  • تعمير لاستيك درب يخچال
  • تعمير كمپرسور يا موتور يخچال
  • جوشكاري يخچال

و تمامي خدماتي كه شما فكرش را بكنيد.

همانطور كه مي دانيد نياز به يك مركز تخصصي براي تعمير يخچال نياز بي چون چرا همه مردم مي باشد و چون آي پي امداد متخصص ترين شركت تعميرات يخچال در تهران مي باشد كه مشكل شما را در سريع ترين زمام رفع مي نماييم.تعمير يخچال در محل توسط آي پي امداد با كادري مجرب و تكنيسين هايي كه متخصص در امر تعمير يخچال هستند، انجام مي گيرد.

لينك هاي مفيد

نمايندگي تعمير يخچال سايد باي سايد آاگ ، نمايندگي تعمير يخچال سايد باي سايد بوش ، نمايندگي تعمير يخچال سايد باي سايد فريجيدر ،نمايندگي تعمير يخچال سايد باي سايد آدميرال ، نمايندگي تعمير يخچال سايد باي سايد دوو ، نمايندگي تعمير يخچال سايد باي سايد سامسونگ ، نمايندگي تعمير يخچال سايد باي سايد بكو ، نمايندگي تعمير يخچال سايد باي سايد الجي


تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 221
  • بازدید کلی : 6184
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه